انواع پودر  کنتاکی kfc شامل پودر سوخاری اسپایسی و پودر سوخاری نرمال می باشد. این پودرها در وزن 135 گرمی با بسته بندی محکم و بهداشتی تولید می شود.

پودر سوخاری کی اف سی محصول کشور خارجی  می باشد که واردات آن توسط نمایندگی kfc در ایران انجام می گردد و خرید اینترنتی آن در بسیاری از وب سایت ها با قیمت های مختلف انجام می گیرد.
خرید عمده انواع پودر سوخاری kfc در شرکت آرادفود به عنوان “مرکز پخش پودر سوخاری” انجام می گیرد.

فرمول پودر کنتاکی kfc  شامل نان تست یا هر نان حجیم دیگری مثل نان فانتزی،رزماری خشک ، ارگانو  ،  پودر زنجبیل ، پودر کاری ، شکر قهوه ای، فلفل سیاه، فلفل قرمز ، پاپریکا ، پودر سیر ، پودر پیاز ، قرص سوپ مرغ خردشده ، پودر شنبلیله خشک ، زردچوبه ، نمک می باشد.

دستور تهیه پودر سوخاری kfc به این صورت است که  نان تست یا نان های فانتزی را خرد کرده و در سینی فر قرار دهید.فر را روی درجه حرارت 160 درجه سانتی گراد گرم کرده و سپس سینی  را در آن قرار دهید.15 تا 20 دقیقه فرصت دهید تا نان ها کاملا خشک شوند.بعد از اینکه نان ها خشک شدند بگذارید تا خنک شوند.سپس نان های خشک شده را در میکسرریخته پودر کنید یا با گوشت کوب بکوبید تا نرم شوند.همه ادویه ها را در میکسر ریخته و به صورت پالسی خرد و مخلوط کنید .پودر سوخاری در یخچال نگهداری نمایید.

نگهداری آرد سوخاری با میزان رطوبت ارتباط مستقیم دارد .هر چه رطوبت بیشتر باشد رشد میکروارگانیسم ها  بیشتر هست .در صورتی که در جای خشک و خنک نگهدارید تا ۶ ماه می توانید آنها را نگهداری کنید.اگر آردسوخاری بوی کهنگی ونا بدهد بهتراست استفاده نکنید.می توان با توجه به تغییر رنگ آرد سوخاری به فساد آن را تشخیص دهیم.درصورتی که به صورت بسته ای خریداری می کنید حتما تاریخ انقضا دقت کنید.

 

پودر سوخاری پودری است که به صورت ورقه ورقه است که از مزایای استفاده از پودر سوخاری درشت ، پوشش دهی یکدست و ضخیم تر به غذا می دهد که همین امر موجب می شود تا غذایی ترد و کریسپی داشته باشیم .مزیت دیگر بافت درشت پودر سوخاری پولکی آن است که مانع جذب روغن زیاد به غذا می گردد که این نکته بسیار مهم است که حتی که رژیم غذایی می گیرند هم بتوانند از خوردن انواع غذاهای سوخاری لذت ببرند.

این پودر در بسته های 200 گرمی برای فروش به فروشگاه ها جهت خرید توسط خانواده ها و پودر سوخاری 10 کیلو گرمی یولکی تردک جهت فروش به مراکز مورد مصرف تولید می گردد.

طرز تهیه پودر سوخاری دانه درشت :نان تست  ،پودر سیر    ،   نمک   ،   زردچوبه ،   پودر آویشن ،   فلفل سیاه  ،   فلفل قرمز  ،   ارگانوی خشک   ،نان های باگت یا تست خشک شده را درشت پودر کنید ، همه مواد بالا را به آن اضافه و مخلوط کنید تا پودر سوخاری طعم دارشود.  از این پودر می توانید برای تهیه مرغ ، قارچ ، کتلت و… استفاده کنید .پودر سوخاری تهیه شده را داخل ظرف بسته و در داخل پخچال نگهداری کنید.

پود سوخاری در کارخانه های کشور با بهترین دستگاه ها و کارشناسان خبره تولید می شود.این پودر مورد مصرف رستوران ها،اغذیه فروشی ها ،سوپرمارکت هاوفروشگاه های بزرگ می باشد.شما می توانید بهترین برند ها را از نمایندگی های سراسر کشور ، از مراکز پخش ،فروشگاه هدی اینترنتی به صورت جزئی یا کلی تهیه کنید.

همچنین مشتریان خارجی می توانند از طریق میل با نماینده های فروش در ارتباط باشند.

پودر کنتاکی kfc طی مدت کوتاهی که به بازار عرضه شد، طرفداران بسیار زیادی پیدا کرد، با آنکه بیشتر برای پخت غذاهای فست فودی مورد استفاده قرار می گرفت ولی به خاطر طعم تندی که به مواد غذایی می دهد بسیار پر طرفدار است.

پودر کنتاکی kfc | خرید انواع پودر سوخاری kfc | قیمت فوق العاده آن

نمودار قیمت خرید انواع پودر سوخاری kfc

نمودار قیمت خرید انواع پودر سوخاری kfc قیمت پودر سوخاریkfc  درانواع  مدل  دارای قیمت مشابهی است. این قیمت در فروشگاه های اینترنتی و مراکز فروش به صورت خرده و یا عمده به فروش می رسد.

جهت فروش انواع پودر سوخاری با قیمت ارزان و نمایندگی استان ها وامکان تامین انواع پودر و آرد سوخاری مورد نیاز مشتریان را فعالیت های بسیاری صورت گرفته است. امکان ارسال سفارشات شما مشتری عزیز را به کل کشور و همچنین صادرات پودر سوخاری را به کشورهای دور و نزدیک بر عهده خواهد داشت . نمودار قیمت خرید انواع پودر سوخاری kfcرا  به شرکت های خارجی ارسال می کند..پودر کنتاکی ،هر ساله مشتریان خارجی بسیاری دارد که خرید به صورت جزئی و عمده می کنند.قیمت پودر سوخاری با توجه به مواد اولیه که گاهی از خارج وارد می شود،متفاوت هست.

نمایش نمودار قیمت خرید انواع پودر سوخاری به طور ویژه به گزارش سالانه عرضه کننده در فروش محصولات خود و تغییرات قیمت ارز در کشور که به طور مستقیم در ارائه قیمت محصولات پودر سوخاری تاثیر می گذارد، اشاره دارد، که این امر اعتبار و اطمینان از خرید مشتریان از محصولات سوخاری را بیشتر می کند. با توجه به روند افزایشی تورم در کشور، جای تعجبی وجود ندارد که قیمت این پودر هر ساله افزایش پیدا کند. اما بیشترین قیمت این محصول متوجه گرانی مواد اولیه تولید پودرهای سوخاری خواهد بود.

فروشگاه بزرگ انواع پودر های سوخاری

فروشگاه بزرگ انواع پودر های سوخاری این پودر در بسته های 200 گرمی برای فروش در فروشگاه های زنجیره ای و سوپر مارکت ها جهت خرید توسط خانواده ها آماده می باشد و پودر سوخاری 10 کیلو گرمی جهت فروش به رستوران و فست فودها تولید می گردد.فروشگاه های بزرگ  انواع پودرهای  سوخاری در سرتا سر کشور  انواع پودرهای سوخاری دربسته بندی های و در وزن های متفاوت به مردم ارائه می شود.فروشگاه های بزرگ امکان خرید پودر سوخاری به صورت عمده را برای مشتریان درنظر گرفته اند.همچنین از طریق سایت های فروشگاهی می توانید خرید کنید و با حمل آسان پودر سوخاری را درب منزل تحویل گیرید.

نمایندگی فروش پودر سوخاری انواع پودر سوخاری با برند کارخانه های کشور در خارج کشور تاسیس شده است و با مشتریان خارجی قرار داد ،امضا می کند.

فروشگاه عرضه انواع پودرهای سوخاری با معرفی کیفیت های مختلف این محصول از روش های مختلف تبلیغاتی، نظیر رسانه های دیجیتالی، تراکت های تبلیغاتی که در خیابان ها توسط بازاریاب ها توزیع می شوند، سعی در فروش بیشتر محصولات خود می کنند. روش مصرف پودر سوخاری در تهیه انواع غذاها یکی از مهمترین کارهایی است که فروشگاههای بزرگ در ارائه آن به مشتری از پخش ویدئویی در مرکز خود استفاده می کردند.

چرا که آنها معتقد بودند ارائه نمایش فایل ویدئویی در تهیه مواد غذایی نظر مشتریان را بیشتر به خود جلب می کند. در واقع راهی آسان در آموزش آشپزی و کاربرد انواع پودر سوخاری در پخت غذاها به شمار می رود. ارائه طعم های مختلف پودر سوخاری در فروشگاه های بزرگ، یکی از مهمترین اهداف فروشگاه ها در جلب رضایت مشتریان می باشد.

با کیفیترین پودرهای سوخاری در ایران

با کیفیترین پودرهای سوخاری در ایران با کیفیت ترین پودر سوخاری در کارخانجات ایران در سراسر کشور تولید می شود.مواد اولیه این پودر با توجه به استاندارد جهانی تهیه می شود.کیفیت محصول در کارخانجات پودر سوخاری نشان استاندارد جهانی کیفیت را دارا می باشد.همچنین کارخانجات پودر های با کیفیت را در نمایشگاه هایی که سالانه بر گزار می شود تدارک می بینند تا مشتریان جدیدی را جذب کنند.پودر سوخاری در کارخانه جات از طریق بهترین دستگاه های مورد تایید سازمان جهانی تولید می شود.

فرق  آرد سوخاری و پودر سوخاری :پودر سوخاری و آرد سوخاری از لحاظ مواد اولیه بایکدیگر متفاوت هستند.در ذیل مواد اولیه هر کدام را ذکر می کنیم.

مواد اولیه آرد سوخاری:گلوتن،شربت اینورت،عصاره مالت،مخمر نانوایی،نمک طعام،شیرخشک وروغن می باشد.

مواد اولیه پودر سوخاری:آرد سوخاری، آرد ذرت، ادویه کاری، زنجبیل، زردچوبه، فلفل قرمز، نمک(%5)، پودر پیاز، پودر سیر، جعفری، گرد لیمو، آویشن، نشاسته، بیکینگ پودر، شکر

کیفیت خوب از نظر مصرف کنندگان با توجه به ذائقه آن صورت می گیرد. ممکن است مشتری پودر سوخاری پولکی درشت را بپسندد در حالی که مشتری دیگری پودر پانکو را انتخاب کند. اما کیفیت مطلوب و خوب پودر سوخاری اهمیت زیادی در مصرف مشتریان خواهد داشت. البته نوع پودر سوخاری برای پخت غذای خاص مشخص است. به عنوان مثال پودر سوخاری برتر پودری است که به همراه شیر در تهیه مرغ با دیگر پودرهای سوخاری موجود متفاوت باشد.

لیست قیمت تمامی پودر های سوخاری

لیست قیمت تمامی پودر های سوخاری لیست قیمت تمامی محصولات کارخانجات پودر سوخاری در کاتالوگ محصولات هر کارخانه قرار گرفته هست و سالانه هر کارخانه قیمت محصولات را لیست می کند و به مشتریان خارج کشور ارسال می کند.همچنین لیست محصولات خود را در نمایشگاه های مواد غذایی به مشتریان نشان می دهد.قیمت محصولات از طریق شبکه های پیام رسان همچون سروش،ایتا،تلگرام به مشتریان قبلی ارسال می شود.در صورت وجود ایمیل مشتریان پیام ها برای آن ها ارسال می شود.

اگر از فروشگاه های بزرگ، پودر سوخاری را تهیه کرده باشید، متوجه اتیکت قیمت بروی هر بسته پودر سوخاری شده اید. تمامی محصولاتی که در این مراکز توزیع می شوند بارکد قیمت دارند. اما برای اینکه اطمینان بیشتری داشته باشید معمولا عرضه کنندگان بزرگ جدول قیمت محصولات خود را به صورت بروشور به مشتریان ارائه می کنند.

بزرگترین بازار فروش مرغوب ترین پودرهای سوخاری

بزرگترین بازار فروش مرغوب ترین پودرهای سوخاری فروش عمده پودر سوخاری  مستقیما،از نمایندگی های سراسر کشور با قیمت زیربازار عرضه می گردد.

خرید انواع پودر سوخاری در اوزان 200 گرمی ، یک کیلویی ، ده کیلویی مستقیما از مرکز نمایندگی ها به مشتریان عرضه می شود.

هرساله بزرگترین بازار فروش مرغوب ترین  پودرهای سوخاری برگزار می شود تا مرغوب ترین محصولات به دست مردم برسد.یکی از محصولات این بازارچه ،خرید پودر سوخاری پانکو می باشد که با استقبال بیشمار مردم روبرو شده است.

بهترین مارک پودر سوخاری در بازارچه ها،به مشتریان عرضه می شود.

نفرات اول توزیع محصولات پودرهای سوخاری در بزرگترین بازار فروش این محصولات افرادی هستند که با توجه به نیاز بازار کار می کنند. افراد هوشمندی که در جذب نیروی بازاریاب درون شهری و برون شهری مطمئن هستند. آنها با این ایده توانسته اند کل بازار کشور را در دست بگیرند.

تولید کنندگان پودر کنتاکی kfc

تولید کنندگان پودر کنتاکی kfc تولیدکنندگان پودر کنتاکیkfc  با بهترین مواد اولیه پودر کنتاکی را تولید می کنند و به بازار داخلی و خارجی عرضه می کنند.

کارشناسان تولیدکنندگان پودر کنتاکی ، خود را به رعایت بهترین دستگاه های پودر کنتاکی ومواد اولیه مرغوب دعوت می کند.

تولید کنندگان پودر ها را دربسته بندی های متنوع و رنگارنگ به مشتریان عرضه می کنند که هر کدام آن ها دارای قیمتی متفاوت هستند.

ایده تولید کنندگان پودرهای کنتاکی در تولید محصولات خود ارائه اوزان مختلف از انواع پودرهای کنتاکی است که بتوانند شرایط خرید را برای تمامی مشتریان خود مهیا سازند. بدین ترتیب میزان فروش خود را افزایش می دهند.

خرید ارزان ترین پودر کنتاکی

خرید ارزان ترین پودر کنتاکی ما بهترین و مرغوب ترین پودر کنتاکی را به مراکز فروش ارائه می دهیم.همچنین این مرکز پودر کنتاکی را با شرایط استثنایی به خریداران عرضه می کند.در خرید ارزان ترین پودر کنتاکی  هر محصولی باید کیفیت آن محصول در نظر گرفته شود تا محصول ما مورد رضایت مشتری قرار گیرد.این نمایندگی با در نظر گرفتن کیفیت و موارد رضایت مشتری،پودر کنتاکی را به مشتریان داخلی و خارجی  با ارزان ترین قیمت به فروش می رساند.

جهت اطلاع از قیمت و طرح های ویژه به نمایندگی ما مراجعه کنید.

مراکز عرضه عمده محصولات پودرهای کنتاکی به لحاظ توزیع قیمت مناسب، مملو از مشتریان بزرگ و کوچکی است، که از سراسر ایران و کشورهای منطقه می باشند. ممکن است شما هم به این مراکز مراجعه کرده باشید، اما در صورتی به شما محصول ارائه می شود که مشتری عمده باشید.

پودر کنتاکی kfc چیست ؟

پودر کنتاکی kfc چیست ؟ پودر کنتاکیkfcچیست ؟ نان خشک پودر شده می باشد که از نان های بیات شده و کهنه درست می شود.

پودر کنتاکی kfc به روش زیر تهیه می شود:

  1. نان تست یا فانتزی را پس از خرد کردن در سینی قرار می دهیم.
  2. دمای فر باید ۱۶۰ درجه سانتی گراد باشد.
  3. ۱۵ تا ۲۰ دقیقه صبر کنیدتا نان خشک شود.
  4. پس از آن صبر می کنیم تا خنک شود
  5. سپس نان خشک شده را در میکسر می ریزیم تا حدی که کمی درشت باشد.
  6. ادویه مربوط به سوخاری را در میکسر ریخته و سه تا چهار دقیقه پالسی مخلوط می کنیم.
  7. پودر کنتاکی آماده هست و می توان در یخچال قرار داد.

پودر کنتاکی انواع مختلف به صورت نرم و درشت تولید می شود. نوع درشت آن در غذاهای سرخ کردنی  مثل مرغ سوخاری ونوع نرم آن مثل کباب شامی،کتلت،ماهی و بادنجان سوخاری و… کاربرد دارد.

مرغوبیت پودر کنتاکی را تنها از بوی آن می توان تشخیص داد.

پودر کنتاکی kfc محصولی که به شکل های مختلفی از نان های بیات شده به همراه ادویه های خاص تولید می شود. به لحاظ شرایط تولید پودر سوخاری در پخت نوع خاصی از غذاها مورد استفاده قرار می گیرد. پودری که کمک می کند مایع کتلت شما در روغن داغ پخش نشود، و اساسا در تهیه غذاهای فست و فودی در منزل به شما کمک می کند. علی الخصوص وقتی که پودر بر روی مواد مدتی در یخچال باقی مانده باشد.

عرضه مستقیم پودر کنتاکی

عرضه مستقیم پودر کنتاکی پخش مستقیم پودر کنتاکی از نمایندگی ها و مراکز فروش با قیمت ارزان تر در نظرگرفته شده است.این مرکز عرضه مستقیم  پودرکنتاکی را با برند های متفاوت در قالب پودر کنتاکی به روش بسته ای و فله ای در حجم عمده برای خریداران ارائه می کند.

از آنجایی که پخش پودر کنتاکی به صورت تخصصی صورت می گیرد تنوع خرید هر نوع پودرکنتاکی مستقیم به فروشندگان عرضه می شود.

عرضه پودر کنتاکی، با کیفیت مطلوب، در نمایشگاه های مواد غذایی که سالانه در کشور برگزار می شود، ارائه می شود.وزارت بهداشت ومواد غذایی ناظر بر کیفیت تولیدات کارخانه می باشد تا محصولات مرغوبی به طور مستقیم به مردم ارائه شود.عرضه مستقیم پودر کنتاکی با نازلترین قیمت به سایت های اینترنتی ارائه می شود تا سایت های فروشگاهی اغذیه بتوانند پودر سوخاری کنتاکی را به مردم ارائه دهند.پودر کنتاکی برای مصارف هتل ها که سالانه دارای مسافران بسیاری هستند،به صورت عمده و مستقیم عرضه می شود.

عرضه مستقیم محصولات پودر کنتاکی از آن دست شگردهایی است که گذشته از کاهش قیمت محصول به حذف واسطه ها و کاهش هزینه های مصرفی مشتریان ختم خواهد شد. اگر اپلیکیشن های مربوط به توزیع کنندگان معتبر محصولات پودرهای سوخاری را بر روی موبایل خود نصب داشته باشید، می توانید به طور مستقیم از تولید کننده پودر کنتاکی این محصول را خریداری کنید. خیلی به صرفه تر از بازار است.

فروش پودر کنتاکی به قیمت درب کارخانه

فروش پودر کنتاکی به قیمت درب کارخانه قیمت پودر کنتاکی با توجه به خریداران و عمده فروشان بازار به وسیله دلالان دارای قیمت های متفاوتی هست . پودر کنتاکی به قیمت تولید شده، کارخانه به مشتریان عرضه می شود. جهت صرف هزینه و سود بیشتر ،پودر کنتاکی را به قیمت درب کارخانه از نمایندگی خریداری کنید. نمایندگی فروش پودر کنتاکی  به درب کارخانه همچنین آماده قرارداد فروش پودر کنتاکی به قیمت درب کارخانه با مراکز فروش ،ارگان های دولتی وغیر دولتی،شرکت های خارج از کشور می باشد.فروش پودر کنتاکی به قیمت درب کارخانه همواره متقاضیان زیادی را از سرتا سر جهان داشته است و برای رضایت هر چه بیشتر مشتریان طرح های مناسبتی ویژه ای را در نظر گرفته شده است. همچنین جهت اطلاع از قیمت های ما می توانید به سایت نمایندگی مراجعه کنید.

اگر دلتان می خواهد به قیمت کارخانه محصولات پودر کنتاکی را خریداری کنید، چاره ای جزء مراجعه به محل تولید این محصول ندارید. این مورد را در نظر داشته باشید که کارخانه ها به شما کیلویی نمی دهند. پس اگر خریدار عمده هستید تماس بگیرید. ممکن است در بازار مراکز عرضه ای باشند که با سود کمتر کار کنند. هر عرضه کننده ای یک ترفندی در فروش محصولات خود دارد. حالا می توانید این مراکز را پیدا کنید سپس خرید خود را انجام دهید.

راهنمای خرید پودر سوخاری پولکی درشت

راهنمای خرید پودر سوخاری پولکی درشت تهیه کننده محصولات پودر سوخاری پولکی درشت لیستی از محصولات خود را با توجه به کیفیت، قیمت و عملکرد پودر باید تهیه کند تا مشتری بهتر و راحت تر بتواند محصولش را خریداری نماید. بدین منظور با ارائه چیدمانی خاص در مرکز عرضه مشتری به راحتی پودر مورد نظر را از بین دیگر محصولات خود پیدا کرده و آن را خریداری می کند.

آسانترین روش خرید پودر سوخاری پانکو

آسانترین روش خرید پودر سوخاری پانکو روش خرید آسان، ماندگارترین روش خرید مواد غذایی است که به راحتی مسیر خرید مشتریان را تغییر ندهد. ممکن است خریدار خودش فروشنده جزئی باشد. در این صورت می توانید از طریق پیک این محصول را سفارش دهد. به خاطر کم حجم بودند پودر سوخاری پانکو در عرضه، معمولا پیک ها مشکلی در توزیع ندارند.

اشتباهات رایج هنگام خرید پودر سوخاری اسپایسی

اشتباهات رایج هنگام خرید پودر سوخاری اسپایسی با اینکه می دانید از پودر های سوخاری اسپایسی برای درست کردن مرغ های پفکی استفاده می شود، نباید خیلی هم به تبلیغات هایی که مخاطب فروش این محصول ارائه می کند توجه داشت. شما به ترکیبات روی جلد محصول دقت کنید که بتوانید زمان درست مصرف پودر را متوجه شوید. اگر به هر دلیلی روش تهیه و ترکیبات موجود بر روی بسته پودر سوخاری لحاظ نشده بود آن را پس دهید.

خرید عمده پودر سوخاری برتر با کیفیتی بی نظیر

خرید عمده پودر سوخاری برتر با کیفیتی بی نظیر خرید عمده پودر سوخاری برتر با کیفیت خوب همچون دیگر محصولات به شیوه حضوری و یا تلفنی امکان پذیر است. معمولا اگر تلفنی باشد به نفع مشتری خواهد بود. چون وقت مشتری در خرید از بین نمی رود. از آنجایی که در خرید عمده محصولات ضمانت برگشت کالا، نحوه ارسال و پرداخت وجه محصول اهمیت دارد، اگر به هر دلیلی محصول خریداری شده از کیفیت مناسبی برخوردار نباشد، مشتری باید وجه پرداختی خود را دریافت نماید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *