آرد سوخاری

هنگامی که دستور پخت به خرده نان نیاز دارد، در واقع گزینه های زیادی دارید. انواع مختلف خرده نان روی میز پخش می شود. از اتصال مواد تشکیل دهنده در میت لوف و کوفته گرفته تا افزودن کرانچ به کاسرول ها، خرده های نان کارهای زیادی در آشپزخانه دارند. حتی برای غلیظ کردن سوپ و خورش استفاده می شود. بنابراین بیایید در مورد انواع مختلف پودر سوخاری که می توانید استفاده کنید صحبت کنیم. آنها به دو دسته تقسیم می شوند: فروشگاهی و خانگی.

آرد سوخاری

تهیه آرد سوخاری خانگی

هنگام درست کردن خرده نان خانگی، می توانید نان یک روزه را در خانه در غذاساز خرد کنید و آن را در فر با کمی روغن زیتون برشته کنید. برخی از آشپزهای خانگی نیز با پاشیدن نمک سیر و فلفل به آنها طعم بیشتری می دهند.

وقتی این نسخه را درست می‌کنید، می‌توانید زمانی که به بافت نرم‌تر و جاذب‌تری نیاز دارید، از برشته کردن آن‌ها خودداری کنید. اینها اغلب برای چسباندن مواد و بهبود بافت در سوپ و گوشت استفاده می شوند.

پانکو و فلفل قرمز معمولاً در فروشگاه خریداری می شود و همیشه با نان سفید تهیه می شود، گاهی اوقات با پوسته و گاهی اوقات بدون پوسته. اولی به عنوان پانکو سفید و دومی پانکو تان نامیده می شود. پوسته پوسته تر است و به خوبی سایر انواع نان خرده نان نیست و روغن کمتری را جذب می کند، که بافت ترد تری را به ظروف می بخشد. معمولا در غذاهای آسیایی استفاده می شود، اما در غذاهای غربی نیز رایج تر شده است.

در حالی که خرده‌های نان ساده بسته‌بندی شده‌ای که در فروشگاه‌ها می‌بینید، گاهی اوقات به دلیل مزه‌ای کهنه می‌شوند، هنوز هم می‌توانند بافت زیادی به ظروف اضافه کنند و زمانی که نمی‌خواهید در تهیه غذای خود دچار مشکل شوید، می‌توانند پخت و پز را ساده کنند.

معروف ترین آرد سوخاری

خرده نان ایتالیایی و پودر سوخاری یک کیلویی یکی دیگر از گزینه های رایج در قفسه فروشگاه ها است. آنها به سادگی خرده های نان معمولی با چاشنی های ایتالیایی مانند پونه کوهی و ریحان هستند. آنها همچنین حاوی نمک، فلفل، تکه های جعفری و پودر سیر و پیاز هستند.

ماندگاری ارد سوخاری

خرده نان های خریداری شده از فروشگاه حدود 6 ماه در انبار شما ماندگاری دارند اما بیشتر در یخچال (حدود 2 سال) ماندگاری دارند. اگر خرده نان خانگی درست می کنید، آن را تا سه ماه در فریزر نگهداری کنید.

جایگزین های آرد سوخاری

به جای خرده نان می توان از خرده های کراکر و جو دوسر نورد شده استفاده کرد. کینوا همچنین می‌تواند جایگزین خوبی باشد، یا می‌توانید دانه‌های خرد شده غلات را امتحان کنید.

راه های استفاده از ارد ذرت چیست؟

انواع مختلفی از  آرد سوخاری ذرت برای استفاده در پخت و پز بسته به نوع کاربرد و ظرف آماده وجود دارد. خرده نان، تازه یا خشک، اغلب در مخلوط های گوشتی برای چسباندن رطوبت و ایجاد بافت لطیف تر استفاده می شود. مثال عالی استفاده از پناد در کوفته یا میت لوف است. نشاسته های موجود در نان به مایع متصل می شوند و به جای اینکه در طول فرآیند پخت از بین بروند، غذا را آبدار نگه می دارد.

خرده های نان مانند سنتی یا پانکو به عنوان پوشش / نان برای دستور العمل هایی مانند پارمزان مرغ، مرغ، ماهی سرخ شده و تمپورا استفاده می شود. همچنین می‌تواند بر روی سالاد، غذاهای ماکارونی پخته شده مانند ماکارونی و پنیر یا لوبیا سبز ترد جالبی اضافه کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *