زمان هر اندازه که جلو می رود تغییر را همراه خود به ارمغان می آورد یکی از این موارد تغییرات در غذای مصرفی ما انسان ها است یکی از غذا هایی که جدیدا به وجود آمده است سوخاری کردن مواد مختلف است که بسیار هم خوشمزه می باشد. پودر سوخاری دانه ریز به دلیل استفاده فراوان و همچنین وزن مطلوبی که دارد بسیار مورد توجه آشپزان قرار گرفته است چرا که عموما مشتری های فست فودی علاقه خاصی به سوخاری ها دارند که پودر در آن درشت و بد فرم نباشد.

شرکت پخش پودر سوخاری دانه ریز

ارزش غذایی انواع پودر سوخاری

ارزش غذایی انواع پودر سوخاری

پودر سوخاری بر خلاف تصور دارای خواص فراوانی می باشد چرا که مواد تشکیل دهنده آن بسیار مفید هستند مواد تشکیل دهنده آن شامال گلوتن، شیرخشک، تخم مرغ، مالت، عصاره مالت، شربت اینورت، نمک طعام، لسیتین، آرد سویا و افزودنی‌های مجاز خوراکی می باشد. هر کدام از این مواد به تنهایی می تواند ارزش غذایی یک محصول را به شدت بالا ببرد چرا که در هر کدام مقدار کالری فراوانی نهفته است در شیر خشک و همچنین آرد سویا دارای مقدار قابل توجهی پروتئین هست که می تواند کمبود پروتئین در بدن ما را جبران بکند

حالا در ادامه به فرایند درست کردن این محصول اشاره می کنیم.

ساده ترین راه تولید آرد سوخاری که عموما در خانه های هر شخصی می تواند انجام بگیرد از طریق نان های حجیم یا به عبارتی نان باگت انجام می گیرد این نان‌ها به نحوی حرارت می‌بینند که رطوبت آن‌ها گرفته می‌شود و به صورت خشک درمی آیند در واقع آرد سوخاری و نان سوخاری دو محصول از یک خانواده هستند.

کارخانه پودر سوخاری دانه ریز

کارخانه پودر سوخاری دانه ریز

عموما برای خرید هر جنسی راه های گوناگونی موجود است که در مورد خرید پودر سوخاری فله ای هم همین موضوع صادق است اما در خرید بصورت مستقیم واسطه ها زیاد می شوند خرید از راه دور یا به عبارتی خرید اینترنتی می تواند گزینه مناسبی برای فروش و پخش پودر سوخاری و کلا آرد سوخاری فست فودی ها باشد چرا که واسطه ها را حذف کرده است و شما مستقیما از تولید کننده می توانید خرید کنید.

نکته دیگر خرید به صورت عمده و توزیع آرد سوخاری هست که با خرید بدین صورت از تخفیف قابل توجه ای برخوردار می شود همچنین اگر از سایتی خرید کردید بتوانید محصول معیوب را به فروشندگان پودر سوخاری برگردانید. سایت های معتبری موجود است که علاوه بر این که از صادرکنندگان پودر سوخاری هستند با فروش به صورت اینترنتی و با حذف واسطه ها و همچنین فروش به صورت عمده نرخ آرد سوخاری را به شدت کاهش پیدا می کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *