پودر سوخاری مرینت به صورت مزه دار شده و آماده توسط مرکز توزیع به مشتریان عرضه می شود. پودر سوخاری طی فرایندی خاص به شکل پرک یا آرد تبدیل شده و برای چسبندگی آن به مواد از ماده خاصی استفاده می شود که مانند تخم مرغ می باشد. این محصول پس از آماده سازی در کارخانجات در بسته بندی های بهداشتی و تمیز آماده عرضه به بازار تهیه غذا های فوری و فست فودی می شود.

مرکز توزیع پودر سوخاری مرینت

منظور از پودر سوخاری مرینت چیست؟

منظور از پودر سوخاری مرینت چیست؟ امروزه استفاده از انواع غذا های فست فودی و آماده به طور قابل توجهی افزایش یافته است. در این میان از مواد مختلفی استفاده می شود که پودر سوخاری مرینت نمونه ای از آن می باشد. اصطلاح مرینت به زمانی گفته می شود که از یک سری طعم دهنده ها و ادویه ها برای طعم دادن به پودر سوخاری استفاده شده و به این وسیله ماده غذایی خوش طعم تر و خوش مزه تر می شود.

پودر سوخاری نیز که طی فرایندی خاص به شکل آرد یا پرک تهیه می شود با استفاده از ادویه های مختلف مزه دار یا مرینت شده و برای تهیه انواع گوشت ماهی و مرغ و فیله ها به کار می رود.

هر یک از آشپز ها ممکن است از ادویه خاص و فرمول خاصی برای مرینت کردن استفاده کنند که اصطلاحا فوت کوزه گری آنها نامیده می شود و علت این که برخی مراکز فست فود از مشتری بیشتر و رضایت بیشتر آنها برخوردار می باشند همین موضوع است. از برخی نمونه های پودر سوخاری مرینت شده می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پودر سوخاری ساده که از هیچ ادویه ای در تهیه آن استفاده نشده است.
  • پودر های نارنجی رنگ که از افزودن فلفل قرمز و پاپریکا تهیه می شود و رنگ نارنجی آنها نیز به وجود همین ماده باز می گردد.
  • پودر طلایی که به رنگ قهوه ای روشن بوده و طعم تند و اسپایسی دارد این نوع پودر بر اثر حرارت مجدد شکل می گیرد.

از آن جا که مشتریان طعم و ذائقه متفاوتی دارند تنوع ایجاد شده در پودر سوخاری نیز با هدف رضایت مندی آنها صورت گرفته است.

عرضه کننده پودر سوخاری مرینت

عرضه کننده پودر سوخاری مرینت افزایش مصرف غذا های تند و فست فودی تولید پودر سوخاری مرینت شده را با افزایش مواجه ساخته است. از این رو فست فود ها و مراکز تهیه غذا با مرکز خرید پودر سوخاری و عرضه کننده آن تماس گرفته و بر اساس میزان مصرف پودر مورد نظر با طعم خاص اقدام به سفارش این کالا می نمایند.

برای چنین مراکزی معمولا از بسته های بزرگ تر پودر استفاده می شود تا در دسترس آنها باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *