پودر سوخاری یا همان آرد سوخاری پودری است که از نان های حجیم شده مانند نان تست و نان های فانتزی به دست می آید و با چاشنی های مختلف طعم دار می شود و برای سوخاری کردن مواد غذایی استفاده می شود.

توزیع پودر سوخاری جدید در خراسان با طعم دهی فوق العاده و کیفیت عالی و بهترین قیمت در سایت فروش و عرضه آن انجام می شود. عرضه این محصول در خراسان به صورت مستقیم است.

توزیع پودر سوخاری جدید در خراسان

انواع پودر سوخاری با بسته بندی جدید

انواع پودر سوخاری با بسته بندی جدید پودر سوخاری معمولا برای سوخاری کردن و برشته کردن مواد سرخ کردنی و فست فودها استفاده می شود و چنان طعم دلچسب و خوشایندی به مواد غذایی می بخشد که تولید پودر سوخاری به صنعت پر سودی تبدیل شده است و غذاهای سوخاری شده بازار پسندی بالایی دارد.

پودر سوخاری انواع مختلفی دارد، مواد پایه این پودر نان های حجیم شده است و تفاوت آن در طعم دهنده ها می باشد. بعضی از انواع این پودر طعم تند و آتشین دارند و برای افرادی که به تندی علاقه دارند خوشایند می باشند. علاوه بر آن پودر سوخاری با پودر آویشن،پودر گوجه، نعنا و شوید، پودر سیر و پیاز، پودر ریحان  و غیره طعم دار می شود و بسیار  خوش طعم است.

انواع پودر سوخاری با بسته بندی جدید وجود دارد که ما قصد داریم راجع به آن صحبت کنیم. این محصول در بسته های کارتونی بسیار جذاب و یا قوطی های فلزی بسته بندی می شود و در وزن های مختلفی متناسب با مصارف خانگی و مصارف رستورانی وجود دارد. برای جلوگیری از جذب رطوبت قبل از قرار دادن پودر داخل کارتون یا بسته بندی های دیگر آن را داخل بسته های مشمایی وکیوم شده قرار می دهند.

شرکت تولیدی پودر سوخاری جدید

شرکت تولیدی پودر سوخاری جدید غذاهای سوخاری شده به دلیل خوش طعم بودن و خوش خوراک بودن  طرفدار بیشتری دارند و به فراوانی مصرف می شوند، از این رو شرکت تولیدی پودر سوخاری جدید که هدفی جز سلامت مردم ندارد، با بهره گیری از تکنولوژی و علم روز بهترین پودرهای سوخاری را تولید می کند و با مناسب ترین قیمت در اختیار مردم و مراکز تهیه غذا می گذارد.

این شرکت پودر سوخاری را در وب سایت اختصاصی خود به صورت مستقیم و بدون وجود واسطه عرضه می کند که این امر تاثیر قابل توجهی در قیمت این محصول دارد و شما می توانید بهترین پودر سوخاری را با قیمت مناسب و ارزان خریداری کنید. علاوه بر آن شما می توانید نسبت به محصولی که از این شرکت خریداری می کنید اطمینان کافی داشته باشید. به این ترتیب خرید غیر حضوری لذت بخشی را تجربه می کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *